dinsdag 7 januari 2014

Trind: Cuticle Balsam

dit is al mijn tweede verpakking van de Cuticle Balsam van Trind. kijk snel mee ! :)



dit product is stap 2 van Trind Perfect System ik heb het hele systeem en vind het echt geweldige producten. en dit product is het product die ik het aller aller fijnst vind. dit is daarom ook al mijn tweede flesje. en dat is niets voor niets.

dit zegt Trind over het product:

Trind Cuticle Balsam is de perfecte verzorging voor droge nagelriemen. Trind Cuticle Balsam bevat vochtinbrengers en houdt het natuurlijke vocht langer vast, ook als je handen worden blootgesteld aan de zon, water ect. Trind Cuticle Balsam is vetvrij.

Het hydrateert de nagelriemen en voorkomt dat de nagelriemen uitdrogen. houdt natuurlijk vocht langer in de huid vast. Olie- en vetvrij, waardoor het mogelijk wordt om meteen na gebruik Nail Repair of nagellak op de nagel aan te brengen. het bevordert de groei van de nagel.




gebruiksaanwijzing:

Breng dit product dagelijks aan op je nagelriemen voor de behandeling van droge nagelriemen of dwangnageltjes (pijnlijke stukjes verharde huid rondom de nagelriem). Laat het twee minuten intrekken. masseer de rest in de nagelriemen en nagels helemaal droog zijn. Trind Cuticle Balsam is vetvrij. direct na het gebruiken kun je Trind Nail Repair of lak aanbrengen. Met Trind Cuticle Balsam kun je je nagelriemen in uitsteken conditie houden. maak de hals van het flesje na gebruik schoon. Tweemaal per dag ('s morgens en 's avonds).


ik ben heel erg te spreken over de producten van Trind. ze zijn echt super fijn de geur van de Balsam is echt super lekker en niet te. ook trekt het snel in het verzorgt goed. met alle producten van Trind is het wel een kwestie van door zetten en blijven gebruiken ik heb gemerkt dat ik op het begin nog niet zoveel resultaat zag maar daarna ging het echt goed vooruit. meer kan ik er niet over zeggen, het is gewoon een top product. !


er zit 9 ml in het flesje en is te koop online en o.a. bij DA & Etos voor €14,19. het is best prijzig maar ik heb het er voor over en je krijgt er heel wat voor terug.


wat is jou favoriete nagelriem balsem?
laat hier benden je reactie achter! :)


Liefs, Nienke