zondag 5 januari 2014

Primark: Nepnagels

Vandaag ga ik je de nepnagels van de primark laten zien. Benieuwd wat mijn mening erover is ? kijk dan snel mee !:)

Ik ben erg tevreden over de nepnagels van de Primark, maar er zit een nadeeltje aan. Dat is namelijk dat er vrij snel hoekjes afbreken aan de zijkanten. 

In de verpakking zitten 24 nagels in verschillende maten. Ik ben erg blij met de maten die er in zitten want er past er zelfs een op mijn duim want bij de meeste nepnagels niet lukt. 
Er zit ook een tubetje nagellijm bij , maar ik heb die niet gebruikt bij het aanbrengen.
Ik heb namelijk de Essence Studio Nails better than gel nails Nail Tip Glue gebruikt.



Ik heb ze er afgelopen woensdag opgedaan en het is nu zaterdag dat ik dit artikel aan het schrijven ben, en er zijn er 2 nagels afgegaan.
Maar de rest van de nagels zitten nog muurvast en ik krijg ze er niet af. 

De prijs van de nepnagels is €1,50 en je krijgt deze het beste eraf door een half uurtje ongeveer in (echt!) warm water de nagels te laten weken, dit werkt ook met pure aceton.






Wat vind jij van de Primark nepnagels?
Laat je reactie hier beneden achter !

Liefs, Gitte