vrijdag 3 januari 2014

Hema: 12

 dit apart kleurtje van Hema komt uit de DIAMOND ''lijn". het is een heel apart kleurtje. ben je benieuwd ? kijk snel mee ! :)
 
 
 

 
dit kleurtje van Hema is best apart. het lijkt een duochromische nagellak te zijn. dat betekent dat je twee kleuren ziet in een nagellakje. deze kleur zijn paars en blauw. paars is wel de overheersende kleur en het lijkt alsof er net een blauwe gloed over heen zit. ook heeft de nagellak lichte shimmers.
het lakje dekt in 3 lagen. de kwaliteit van dit lakje vond ik niet goed. het begon de zelfde dag langzamer rand te chippen ook duurde het heeeeel lang voor dat de lak droog was. en ik vind het ook een min puntje dat hij pas in 3 lagen dekt.
dit nagellak kostte €2,50 en heb ik natuurlijk bij de Hema gekocht.
ik vindt het kleurtje super mooi het is namelijk een apart kleurtje die je niet zo vaak tegen komt. maar ik zou dit lakje toch niet vaak opnieuw pakken door de kwaliteit en dat vind ik jammer.



wat vind jij van dit kleurtje?
laat hier beneden een reactie achter!

Liefs, Nienke