woensdag 1 januari 2014

China Glaze: Boo-Gie Down

deze feestelijke top coat, komt uit de Halloween collectie van 2013. namelijk de Monster Ball collectie van China Glaze.




deze top coat van China Glaze vind ik best bijzonder. hij heeft namelijk verschillende soorten glitter vormpjes in zich, groot & klein en verschillende vormen.


de kleuren in deze top coat zijn zwart, wit , bruin en koper. er zitten grote ronde glitters in maar ook kleine en staafjes.
 
 



ik had onder deze lak mijn base coat van Trind op namelijk de Nail Repair Color Pure Pearl. en hier over heen heb ik twee laagjes aan gebracht van deze glitter topper.

ik vind deze topper heel erg leuk zo kun je een lakje heel erg feestelijk en vrolijk maken. ik heb dit lakje gekocht voor €4,17 op www.boozyshop.nl deze was namelijk in de korting.








er zit 14 ml in het flesje en ik vind de kwaliteit en de prijs van China Glaze heel erg goed ik vind het alleen jammer dat ze niet makkelijk in de winkels te krijgen zijn.


wat vind jij van deze topper?
laat hier beneden je reactie achter!


Liefs, Nienke