dinsdag 21 januari 2014

Essence: 129 The Boy Next Door

deze prachtige blauwe lak van Essence. lekker budget. ben je benieuwd wat ik hier van vind? kijk snel mee ! :)






deze heldere maar donkerblauwe prachtige basis kleur met fantastische subtiele zilveren shimmers erin. de blauw is een heldere donker blauwe kleur een soort midnight blauwe kleur. een super mooie kleur echt een van me favorieten! 



het lakje dekt echt super goed in een of twee laagjes zijn je nagels helemaal perfect gelakt met deze kleur. hij droogt snel op en heeft een glanzende finish.



 ik vind het echt super leuk dat Essence vaker van dit soort mooie maar toch aparte kleurtjes uit brengt. The Boy Next Door is zeker een van me favorieten en het is echt een goede budget aanrader. 

deze nagellak zit in de Colour & Go lijn. dit is de vaste nagellak lijn van Essence.








er zit 8 ml in een flesje en je betaalt €1,69 per nagellak. dit lakje is verkrijgbaar in het vaste assortiment en Essence is verkrijgbaar bij de Kruidvat & Trekpleister.

de kwaliteit van Essence vind ik oke. maar niet super goed maar ik vind dat je dat ook niet kan verwachten voor de prijs. het lakje lakt fijn door het brede kwastje.




 *op deze foto hier links zie je de kleur het best. 





wat is jou favoriet van Essence?
laat hier beneden jou reactie achter! 

Liefs, Nienke