donderdag 23 januari 2014

Barry M : 1 Espresso

Deze zwarte matte lak komt uit de Matte collectie van Barry M. benieuwd naar dit lakje ? 
kijk dan snel mee !:)





Dit lakje is dus zwart van kleur en droogt matte op. Ik was zelf persoonlijk al heel lang opzoek naar een zwarte matte lak, dus je kunt begrijpen dat ik superenthousiast was toen ik deze vond. 
Deze kleur is donker dus niet geschikt voor in de zomer, maar in de winter en herfst kan hij er zeker mee door. 



Dit lakje komt van de winkel River Island, hier verkopen ze meerdere Barry M lakjes en is verder niet in een andere winkel verkrijgbaar in Nederland. 
Ik kocht deze lak voor €5,00. 


De kwaliteit van de Barry M lakken zijn echt geweldig, hij gaat lang mee want er zit 10 ml in en het kwastje lakt fijn. Ik vind de prijs die je er voor betaald het zeker waard en het zijn helemaal geen dure lakken voor een goede kwaliteit. Het lakje blijft ongeveer 3-5 dagen zitten. 

wat is jou mening over de kwaliteit van de Barry M lakken ?
Laat hier beneden je reactie achter !


Liefs, Gitte