zondag 19 januari 2014

Hema: 09

deze aparte groen/blauwe zeemeerminnen kleur van Hema. wil je weten wat ik hier van vind? kijk snel mee ! :)
 

 




* hier heb ik toevallig korte nagels aangezien ik deze foto's een tijdje terug heb gemaakt

dit aparte kleurtje van Hema. er zit een beetje groen in ook een beetje blauw maar ik vind het ook iets grijs hebben. de kleur in het potje is feller dan op je nagels. het lakje dekt namelijk niet echt fantastisch daarom vind ik hem op mijn nagels ook minder mooi.

in het lakje zie je grijze/zilveren kleine fijne glitters en shimmers. ook is het een soort van metallic kleurtje je ziet ook bij de foto hier boven dat je in het potje wat ''sliertjes'' ziet zitten. dus met het lakken van deze nagellak moet je daar wel rekening mee houden.

verder vind ik het jammer dat het lakje niet goed dekt ik heb hier 2 royale lagen aangebracht en zou zeker eigenlijk een derde of misschien zelfs wel een vierde laag moeten aanbrengen. de kwaliteit van de Hema vind ik ook niet alles ik vind dat de lakjes te traag drogen en dat ze snel beginnen te chippen. bij mij heeft deze lak er 2 dagen ongechipt opgezeten. de lak heeft er ook langer op gezeten omdat me nagels hier korter waren en dat scheelt ook al veel.

er zit 7 ml in het flesje nagellak en kostte €2,25 en is dus verkrijgbaar bij Hema.

heb jij een favoriete nagellak van Hema, zo ja welke?
laat hier beneden je reactie achter!

Liefs, Nienke