donderdag 26 december 2013

Trind: Nail Repair Color Pure Pearl

Deze nail repair color is van Trind, ben je benieuwd wat ik hier van vind ? kijk snel mee ! :)

Trind Nail Repair Color (Pure Pearl)





dit is wat Trind zegt of dit product:

Trind Nail Repair Color is een effectieve, gekleurde nagelversterker voor sterke en soepele nagels. de unieke formule van Trind verbindt de eiwitmoleculen met elkaar, waardoor een rigide structuur ontstaat die de nagels sterker maakt.

Versterkt de nagels terwijl er een mooie pastelkleurige lak op de nagels zichtbaar is . houdt de nagels soepel zonder ze hard en breekbaar te maken. helpt het scheuren, breken en splijten van de nagels te voorkomen.

ze zijn in verschillende kleuren verkrijgbaar:

- Nail Repair Lila
- Nail Repair Beige
- Nail Repair Roze
- Nail Repair Pure Pearl ( dat is de kleur die ik heb )
- Nail Repair Pink Pearl
- Nail Repair Matt (onzichtbaar)
- Nail Repair Anti-Bite

 
gebruiksaanwijzing:

voor mooie en sterke nagels breng je de versterkende lak tenminste twee weken dagelijks aan op je nagels. breng twee laagjes aan voor extra kleur. voordat je Trind Nail Repair Color opnieuw aanbrengt, moet je het vorige laagje steeds verwijderen met nagellak remover. beng na twee weken wekelijks een laagje aan om je nagels sterk te houden. goed schudden voor gebruik. maak de hals van het flesje na gebruik schoon. buiten bereik van kinderen bewaren.

dit zijn de woorden van Trind. ik ben erg te spreken over dit product en ik vind het super fijn. voor dit product heb ik de Trind Nail Repair Natural gebruikt die heb ik helemaal opgemaakt en dat doe ik alleen bij de producten die ik echt echt echt heeeeeeel fijn vind. het werkt gewoon super goed het gebeurt ook echt wat er belooft word het maakt je nagels sterk ze splijten, breken en scheuren (bijna) niet. echt een top product. dit is echt een aanrader. het werkt en is het zelfde als de Trind Nail Repair Natural alleen dan met een kleurtje. je kan deze Nail Repair ook goed als base coat dragen, dit geld voor de Nail Repair Natural maar ook voor de Nail Repair Color. eigenlijk is dit gewoon een gekleurde Nail Repair.





ik heb de kleur Pure Pearl dat is een parelmoer kleurtje en ik heb hier een laagje van aangebracht als je twee laagjes aanbrengt dan dekt het kleurtje helemaal maar ik doet dat eigenlijk nooit.  van veel nagel versterkers worden je nagels geel deze nagel verharder doet dat dus niet. ook drogen je nagels er meestal ook van uit van nagel versterkers en breken daarna uit eindelijk ook af. deze nagel verharder doet dat niet. super fijn natuurlijk !
 


Trind is verkrijgbaar op internet, en o.a. Etos & DA. en dit product kost €14,19 en er zit 9 ml in een flesje. ik vind het best wel prijzig maar ik heb het er voor over. ik heb vorig jaar voor kerst van mijn moeder het Trind Perfect System gekregen dit is een heel bekend systeem van Trind met alleen maar verzorging producten voor je nagels.  



wat is jou favoriete verzorging voor je nagels?
en wat vind jij van producten van Trind?
laat je reactie hier beneden achter! :)



Liefs, Nienke