dinsdag 24 december 2013

China Glaze: Touch Of Twinkle

dit setje van China Glaze komt uit de Holiglaze. dat is de kerst collectie van 2013. ben je benieuwd, kijk snel mee!

dit Touch Of Twinkle setje bestaat uit 3 nagellakjes.



het eerste nagellakje is Just Be-Claws. dit is echt een kerst kleur. het nagellakje is rood en heeft shimmers in zich.



dit is Be Merry, Be Bright. dit is een glitter top coat want dit lakje dekt niet. het lakje bestaat uit roze, blauwe, en paarse ronde glitters. lekker feestelijk. de roze glitter zijn wel de glitters die het er meest in zitten.


het laatste nagellakje is Santa Red My List. dit is een rode kleur met een roze ondertoon. deze nagellak heeft zilveren shimmers in zich. dit is mijn favoriet uit dit setje. :)


dit setje heb ik online gekocht op www.boozyshop.nl ik heb deze in de korting gekocht. er ging 30 % korting van dit setje af en kostte dus maar €12,50. er zit 14 ml in per nagellak flesje. over de kwaliteit ben ik heel erg te spreken. de nagellakjes zijn 4 dagen ongechipt blijven zitten. dit setje is echt perfect voor onder de kerst boom of om cadeau te doen aan iemand. het zijn super feestelijke kleuren.

ik wens je alvast een fijne kerst, en prettig feestdagen!


wat vind jij van dit setje?
laat hier beneden je reactie achter!


Liefs, Nienke