zaterdag 28 december 2013

China Glaze: Running In Circles

 
dit lakje van China Glaze heb ik speciaal uitgekozen voor de feestdagen. China Glaze Cirque du Soleil Worlds Away.
deze kerst achtige lak genaamd Running In Circles is perfect voor de feestdagen zoals kerst. want dit lakje doet me echt denken aan een kerstboom.


deze nagellak is groen met groene glitters en shimmers er in dus veel groen. ik ben niet helemaal van groene kleuren. maar toch vind ik het stiekem wel leuk voor op mijn nagels.

deze lak is er geschikt voor de feestdagen, je nagels knallen er echt uit en zijn heel feestelijk. ook is deze kleur een leuke basis voor een nail art.


deze nagellak dekt in 2-3 lagen. er zit 14 ml in per nagellak flesje. ik heb deze nagellak voor €5,95 gekocht op www.enchantra.com.

over de kwaliteit van de China Glaze nagellakjes ben ik heel erg te spreken. (bijna) alle lakjes dekken goed, het blijft goed zitten voor de prijs. de nagellak droogt snel en ze hebben fantastische collecties en kleurtjes vind ik. alleen wel twee min puntjes. het is niet makkelijk in winkels verkrijgbaar, alleen online zijn ze makkelijk verkrijgbaar. en ze hebben smalle kwastjes ik vind brede kwastjes fijner want zo kun je makkelijk al je nagels in een strook lakken.


wat is jou favoriete nagellak kleur voor de feestdagen?
laat hier beneden een reactie achter!

Liefs, Nienke