zondag 22 december 2013

Nail Art: Christmas Snowman & Snow Flakes

deze leuke Nail Art heb ik speciaal gemaakt voor de feestdagen. Kijk snel mee hoe ik deze nagels heb gemaakt. ! :)

 

 

 

 

 

 

 



producten die ik heb gebruikt:




- Sally Hansen Hard as Nails €7,99 (Kruidvat) artikel van dit product

- Catrice 15 Denim Moore €2,99 (Kruidvat)

- Konad Special Nail Polish Black €4,95 (www.nailpolishfashion.nl)

- Konad Special Nail Polish White €4,95 (www.nailpolishfashion.nl)

- bovenste ronde Image Plate MC - 02 €1,- (Tedi)

- onderste vierkante Image Plate €1,49 (Kruidvat)

- Konad Two Way Stampel €7,95 (www.nailpolishfashion.nl)

- wattenschijfjes

- wattenstaafjes

- Catrice Million Styles God Father Of Pearl €2,99 (Kruidvat) (niet meer verkrijgbaar)

- Essence nagellak remover €0,90 (Kruidvat)





als eerste heb ik mijn nagels twee laagjes van deze blauwe kleur gelakt en helemaal goed laten drogen.











 
 daarna ben ik mijn nagels gaan stempel met de zwarte kleur van Konad. ik ga het onderste sneeuwpopje op al mijn nagels stempelen. eerst heb ik de Image Plate ontvet met een wattenschijfje met nagellak remover en daarna heb ik het plaatje gelakt met de zwarte speciale stempel nagellak van Konad. het belangrijkste is als je je nagels gaat stempelen is om snel te werken. want anders droogt de lak op als het op de image plate zit of op het stempel kussen.






















als de stempel nagellak op de image plate zit ga je met een schraper er over heen om de overtollige nagellak weg te schrapen.




 dan pak ik mijn stempel kussen en de rol ik over het plaatje heen zo komt het patroontje op het stempel kussen te zitten.



















 ik kijk altijd even of het patroontje netjes en goed op het stempelkussen is gekomen.


























 dan rol ik het stempel kussen over mijn nagel heen op de plek waar ik het figuurtje wil hebben. en zo doe ik dat bij alle nagels.


















om het sneeuwpopje heen ga ik nog witte sneeuw vlokjes stempelen. ik gebruik alleen nu de andere kant van het stempel kussen namelijk de groene kant. deze kant heeft een kleiner kussentje en zo kun je kleine figuurtjes zoals sneeuw vlokjes makkelijker stempelen. het stempelen gaat precies het zelfde als bij de sneeuwpopjes.



dan is dit het resultaat. de sneeuw vlokjes dwarrelen om het sneeuw mannetje heen. en als laatste heb ik deze Catrice Million Styles top coat gebruikt in God Father Of Pearl. en deze topper geeft nog een ijzig effect aan deze nail art.






als je nog niet snapt hoe je nou precies moet stempelen. ik heb hier over een filmpje gemaakt samen met Gitte hierin laat ik zien hoe je moet stempelen en op een filmpje is het makkelijker te begrijpen dan op foto's.

dit is het filmpje



deze nail art is leuk voor in de winter. maar ook leuk voor de kerstdagen of andere feestdagen.

wat vind jij van deze nail art?
laat hier beneden je reactie achter!

Liefs, Nienke