woensdag 4 december 2013

Catrice: 550 Marilyn & Me

Deze rode nagellak van Catrice is heel leuk voor de kerst. Kijk snel mee !:)

Deze nagellak ziet er in het potje donkerder uit dan als op je nagels. Ik vind dit niet iets negatiefs want ik vind de lichtere kleur leuker als de donkere, maar dat is mijn mening.
Er zitten kleine rode glitters in, ze zijn niet grof dus de nagellak is niet moeilijk om te verwijderen van je nagels.


Deze kleur deed me echt aan de kerstdagen denken door de glitters die erin zaten. Ik zou deze graag met kerst dragen, waarop ik nu al niet meer kan wachten. Het is dus een kleur die je in de winter kan dragen maar ook in alle andere seizoenen omdat het geen hele donkere kleur is maar ook niet te licht.

Het kwastje is zoals alle andere kwastjes van Catrice dat betekent breed genoeg om je nagels in 3 streken te kunnen lakken. Deze nagellak heb ik gekocht toen er nog geen vernieuwd assortiment was, dus ik weet niet zeker of deze nog verkrijgbaar is. Ik heb deze nagellak van de Kruidvat voor €2,99 per stuk.

De nagellak blijft ongeveer 3-4 dagen zitten en chipt niet heel snel. Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van de Catrice lakken voor de prijs die je ervoor betaald. 

Wat is jou favoriete nagellak kleur voor kerstmis ?
Laat hier beneden je reactie achter.

Liefs, Gitte