maandag 2 december 2013

Ciaté: 031 Strictly Legal

Deze nagellak is heel apart van kleur, maar supermooi. kijk snel mee !:)



Deze nagellak van Ciaté heeft een donkerrode kleur met een paarse tint erdoorheen. Ik vind deze kleur heel mooi voor in het najaar en in de winter. Het is een wat donkere kleur en er zitten verschillende glitters in.
De glitters zijn niet grof dus deze nagellak is niet moeilijk te verwijderen van je nagels.

De nagellak dekt het beste na 2 lagen, als je 3 lagen aanbrengt word de lak vrij donker en ik vind dat persoonlijk minder mooi.
De lak blijft rond de 3-5 dagen zitten en chipt niet snel dus de kwaliteit is super. 

De kleur en de glitters in de nagellak komen niet heel goed over op de foto's maar als je de nagellak draagt komen de glitters zeker goed uit. 
Er zit 13,5 ml in het potje, en normaal zit er nog een leuk strikje op het flesje maar die is er bij mij helaas afgegaan. 
Ik vind de potjes van Ciaté altijd heel leuk en fleurig en voegt toch weer wat extra's toe.

Het kwastje is niet heel breed, je kunt je nagels wel in 3 streken lakken maar zult hier en daar wat bij moeten lakken in de hoekjes. 

Ik heb deze lak bij de apotheek bij ons in het dorp Bladel gekocht in de korting voor €5,99 maar normaal zijn ze volgens mij rond de €11,99 dacht ik. 








Wat vind jij van deze kleur van Ciaté ?
Laat hier beneden je reactie achter.

Liefs, Gitte