vrijdag 6 december 2013

Etos: 10

Deze klassieke mooie rode kleur komt van de Etos. kijk snel mee !:)

Ik houd heel erg van rode nagellak in de winter, vooral de donkere en bordeauxrode varianten.
Ik vind deze kleur heel mooi en een echte klassieker. 
Je hebt veel verschillende soorten rood, maar deze blijft toch mijn favoriet.


Ik heb op de foto 2 lagen aangebracht op mijn nagels en je ziet dat hij niet heel goed dekt omdat de lak heel waterig is, heel jammer. Het kwastje van deze lak best smal dus je moet in de hoekjes wel goed meepakken tijdens het lakken. 


Er zit 5 ml in het potje dus dat is vrij weinig vergeleken met andere merken maar het is zeker genoeg want je doet vaak wel lang met een nagellak. Zoals ik al zei is deze kleur het meest geschikt voor in de winter, maar in de zomer op je teennagels bijvoorbeeld is het ook een leuke kleur. 

Deze nagellak blijft ongeveer 2-3 dagen zitten en chipt vrij snel als je veel met je handen doet. De lakjes kosten €2,53 per stuk.

Wat vind jij van rode nagellak ?
Laat hier beneden je reactie achter.


Liefs, Gitte