zaterdag 16 november 2013

Pupa: 728 Caribbean Turquoise

Pupa is een van mijn favoriete nagellak merken. en kijk snel mee naar deze mooie nagellak kleur! :) 
 





 
 
als je in de winter niet zo van de warme kleuren nagellak houdt is dit echt een perfecte kleurvoor jou. deze kleur is namelijk prachtig voor in de herfst en de winter omdat ie wel donker is. nou ja heel donker is die dan ook weer niet maar het is een iets donkerder als normaal turquoise. het is echt een frisse kleur dus fijn voor de mensen die niet van warme tinten houden in de herfst of winter.  
dit is een blauwe/groen kleur met shimmers erin. deze kleur komt uit de Hot Tropics lijn/collectie en is als het goed is nog verkrijgbaar want deze kleur heb ik een maandje geleden gekocht.
 
het is een heldere kleur en het doet me aan de zee denken en ik vind deze nagellak erg geschikt voor de herfst en hou echt van dit soort kleurtjes ookal vind ik ze erg moeilijk om ze te omschrijve 
 


Pupa vind ik een van mijn favoriete nagellak merken want de kwaliteit vind ik gewoon super goed. het droogt snel en brengt fijn aan en blijft lang zitten, na de vijfde dag begon de nagellak te chippen. maar ik vind wel een nadeel. er zit maar 5 ml in een nagellak flesje en dat vind ik best weinig dus dat vind ik erg jammer. Pupa nagellakjes kostte €6,50 per stuk en zijn o.a. verkrijgbaar bij Etos en DA.
 
 
Hoe zou jij deze kleur omschrijven?
laat hier benden je reactie achter!
 
 
liefs,Nienke