donderdag 14 november 2013

Nail Art: Black & Gold French Manicure


wil je weten hoe ik deze nagels heb gemaakt kijk dan snel mee ! :)

 


 

 


 
 
producten die ik gebruikt heb:

* hierna komt de uitleg van de nail art.
 
 
 
- Sally Hansen Hard as Nails base coat €8,99 bij Kruidvat (is een review van geschreven)
 
- Essie 384 Mademoiselle basis kleur €,99 bij Etos
 
- Konad image plate M5457 €4,95 www.nailpolishfasion.nl
 
- Konad special nail polish zwart €4,95 www.nailpolishfashion.nl
 
- Konad two way stempel €7,95 www.nailpolishfashion.nl
  
- een oud pasje/schraper
 
- wattenschijfjes
 
- nagellak remover
 
- zwarte Catrice 39 Black To The Routes €2,99 bij Kruidvat
 
- goude Hema 03 €2,25 Bij Hema
 
- wattenstaafjes
 
- Sally Hansen insta dri top coat €7,99 bij Kruidvat
 
 
het eerste wat ik heb gedaan is een base coat aangebracht en daarna twee laagjes van Essie Mademoiselle en heb dit goed laten drogen.
 
 
daarna ben ik mijn nagels gaan stempelen met Konad image plate M57 met het soort van kant bloemetjes patroon. dit is een smal recht patroon en kan dus niet op je hele nagel. dit stempelen heb ik gedaan onder mijn French Manicure dus ik zorgen dat er boven het patroon nog een mooi randje overblijft waar niks opzit. met het stempelen heb ik een speciale stempel nagellak gebruikt van Konad maar dat hoeft niet perse alleen het gaat dan wat makkelijker. dus ik heb als eerste de zwarte nagellak aangebracht om het patroon daarna de schraper/oud pasje er over gehaald om het overtollig nagellak weg te halen. daarna stempelkussen er overheen rollen. kijken of het patroon goed en netjes op het stempel kussen zit en daarna rol je het stempel kussen over je nagel heen op het plekje waar je het patroon wilt. zo doe ik dat bij al mijn nagels. tussen door maak ik mijn stempel kussen en de image plate schoon met een wattenschijfje en nagellak remover, want meestal zitten daar nog nagellak resten op. als je nog nooit hiervan hebt gehoord dan is het misschien makkelijker om een filmpje te bekijken waarin ik en Gitte uitleggen en laten zien hoe dat moet. KLIK HIER om dat filmpje te bekijken. dan ziet het er zo uit.



 als dat is gedaan ga ik met Catrice 39 Black To The Routes een French Manicure maken boven het patroon wat er op gestempeld zit. dus het uit einde van mijn nagel tot het patroon maak ik zwart. en daarna maak ik mijn nagelriemen schoon met een wattenstaafje met nagellakremover om de overtollige stempel nagellak of gewone nagellak weg te halen. dit gaat heel erg gemakkelijk.
 
 
als dat beetje is opgedroogd doe ik hier nog een gouden glitter top coat van de Hema over in nummer 03.
 
 
als dat is gedaan breng ik als laatste nog een top coat aan. dit zorgt voor een mooie glans en dat je nail art langer blijft zitten en snel droogt !
 
deze nail art vind ik super leuk voor in de herfst of winter en is ook erg leuk tijdens Kerst of andere winterse feestdagen.
 
wat vind je van deze nail art?
laat hier benden je reactie achter!
 
 
liefs, Nienke