maandag 18 november 2013

Catrice: 45 Kitch Me If You Can

deze glitter nagellak van Catrice zit nog niet zo heel lang in het assortiment. ben je benieuwd? kijk snel mee !




 




deze prachtige glitternagellak van bevat grote chunky glitters maar ook kleine subtiele glitters. de grote glitters zijn licht roze. en de kleine glittertjes lijken een beetje holografisch te zijn. maar dat hangt er van af hoe het ligt valt.














als basis kleur heb ik een zwarte nagellak van Catrice gebruikt en dat is 39 Black To The Routes. en daarna heb ik een laag van de glitternagellak aangebracht deze droogt mooi glanzend op.





ik vind deze kleur echt super leuk en feestelijk en kun je over verschillende kleuren nagellak gebruiken. Catrice is verkrijgbaar bij Kruidvat en de nagellak van Catrice kost €2,99 per stuk. er zit 10 ml in een flesje nagellak en dat vind ik prima.





















Catrice is een van mijn favoriete budget nagellak merken. ze hebben hele leuke lakjes in het assortiment vind ik en de kwastjes zijn fijn, ze zijn breed dus je kunt je nagels er gemakkelijk mee lakken. ook vind ik de kwaliteit ook niet verkeerd de nagellakjes van Catrice blijven meestal wel 3-4 dagen ongechipt zitten. het ligt er maar net aan hoe lang mijn nagels zijn. en of ik juist veel of weinig met mn handen bezig ben die dagen.





wat is jou favoriete glitternagellak ?
laat hier beneden jou reactie achter.

Liefs, Nienke