dinsdag 12 november 2013

Sally Hansen: 800 Tweedy

deze Fuzzy Coat kun je op verschillende manieren gebruiken. ben je benieuwd? kijk dan snel mee!






op drie nagels heb ik 241 Butler Please van Essie op gedaan, zo kun je zien dat je de Fuzzy Coat. ook in een wat dunner laagje als top coat kan gebruiken. KLIK HIER om Butler Please van Essie te bekijken.  



op mijn andere twee nagels heb ik de Fuzzy Coat aangebracht zonder een basis kleur er onder. want je kunt hem ook wat dekkender aanbrengen ook zie je nog wel een klein beetje je natuurlijke nagel erdoor heen.




ik vind dat de Fuzzy Coat een heel leuk effect geeft. je kunt hem over een basis kleurtje dragen maar ook zonder iets eronder. eigenlijk is het gewoon een top coat met allemaal flitters erin dat zijn een soort dunne kleine staafjes, soort hagelslagjes. ze zijn in verschillende kleuren verkrijgbaar de gene die ik heb is zwart met wit. deze heb ik gekozen omdat ie bijna onder elk lakje wel kan omdat zwart en wit heel goed combineerbaar is.










deze nagellak van Sally Hansen is te koop bij o.a. DA voor €9,99. ik raad dit product zeker aan omdat het er zo leuk uit ziet. deze Fuzzy Coat is ook leuk om in een nail art te verwerken.







wat vind jij van deze Fuzzy Coat?
laat hier beneden je reactie achter.

Liefs, Nienke