zaterdag 2 november 2013

China Glaze: Grape Juice

dit is een mooie paarse kleur met zilveren shimmers erin. kijk snel mee ! :)







deze mooie nagellak van China Glaze genaamd Grape Juice komt uit de Summerdays collectie. maar dit lakje vind ik erg goed passen bij de tijd van nu.

het is een paarse basis kleur met zilveren shimmers erin. de lak dekt al meteen naar twee laagjes en droogt mat op niet helemaal mat maar een beetje mat maar hij is ook weer niet glanzend.

dit nagellakje heb ik voor €5,95 bij www.nailpolish.nl gekocht. daar hebben ze een heeeeeeeeel erg uitgebreid assortiment van China Glaze.







het nagellakje begon bij mij op de vierde dag te chippen. en dit kleurtje is best wel heftig voor de herfst maar ik hou daar wel van.

er zitten best veel shimmers in maar dat vind ik wel erg leuk bij deze paarse kleur.  
 
 
 
 
 
 
wat vind jij van Grape Juice?
laat hier benden je reactie achter!
 
liefs, Nienke