maandag 4 november 2013

China Glaze: Bizarre Blurple

deze nagellak vind ik nou echt mysterieus en past goed bij Halloween. dit lakje zat daarom ook in de Wicked collectie van vorig jaar voor Halloween. kijk snel mee ! :)










deze nagellak bestaat uit een donker paarse basis met blauwe glowy shimmers er in. er zit een beetje een blauwe gloed over heen. wat erg apart er uit ziet . er zit 14 ml in het flesje wat best veel is maar daar heb ik helemaal geen probleem mee haha. de nagellak droogt half glanzend op.


China Glaze Bizarre Blurple is verkrijgbaar op www.nailpolishfashion.nl  voor €5,95. de nagellak begon na vier dagen te chippen bij mij. ik vind deze kleur echt super mooi en vind ik zeker goed bij Halloween passen.


de nagellak dekt in twee lagen en droogt erg snel moet ik zeggen. natuurlijk niet binnen 1 minuut maar hij droogt vrij snel op. wat natuurlijk een pluspuntje is. 


China Glaze vind ik echt een super fijn merk, ik moet wel altijd even wennen aan het smalle kwastje maar dat is wel goed te doen, maar een breed kwastje zou nog beter zijn. en ik vind het ook heel erg jammer dat China Glaze bijna alleen online verkrijgbaar. 


wat vind jij een leuk kleurtje voor Halloween?
laat hier beneden je reactie achter ! 

Liefs, Nienke