donderdag 31 oktober 2013

Catrice: 905 Steel My Soul

deze prachtige kleur van Catrice is perfect voor in de herfst. kijk snel mee ! :)

 





dit is echt een van mijn favoriete kleuren voor in de herfst het is een grijze kleur met een paarse ondertoon met micro gouden shimmers die je heel subtiel ziet wat ik echt super mooi vind. op de foto's komt ie wel wat paarser over hij is wel wat grijzer.



het lakje dekt in twee laagjes. en brengt makkelijk aan. Catrice heeft nieuwe kwastjes die breder zijn waar door je je nagels makkelijk in.


















dit lakje zit al eventjes in het assortiment maar ik vind hem wel zo speciaal dat ik hem toch graag aan jullie wou laten zien.

Catrice nagellakjes zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat en zijn €2,99. de kwaliteit voor de prijs vind ik erg goed. deze nagellak begon na drie dagen te chippen.

het lakje droogt half mat omdat ie niet helemaal mat is maar ook niet helemaal glanzend. maar hij is wel mat dus maar niet super mat.

dit is echt een van mijn favoriete kleur in de herfst.

wat is jou favoriete kleur voor in de herfst?
laat hier benden je reactie achter!

liefs, Nienke