dinsdag 26 november 2013

Catrice: 770 Put Lavender On Agenda

kijk snel mee naar dit lavendel kleurtje ! :)









deze nagellak is een apart kleurt het heeft een paarse ondertoon. dit lakje is een crème kleur zonder glitters of shimmers en heeft een glossy finish.  

het is een licht pastel paars lakje maar dan toch weer iets anders. t lakje is echt prachtig en dekt in twee laagjes.




















verder drogen de nagellakjes van Catrice ook erg snel en dat vind ik altijd een pluspunt. deze nagellak heeft er bij mij 6 dagen op gezeten zonder chips. en dat is echt lang voor mijn doen. maar dat komt ook omdat mijn nagels kort zijn en als ik langere nagels heb chipt de nagellak ook sneller.





deze kleur is ook heel erg geschikt voor een nail art.





Catrice is verkrijgbaar bij de Kruidvat en de nagellakjes kostte €2,99 per stuk. dit lakje zit al een tijdje in het assortiment en er staat wel op de dop dat die nieuw is maar ik heb m al een tijdje. maar ik heb er nu pas een review van geschreven omdat ik deze kleur goed vind passen bij deze tijd van het jaar.



welke nagellak is jou favoriet van Catrice?
laat hier beneden je reactie achter!



liefs,Nienke