donderdag 28 november 2013

Essence: studio nails sweet mini file

Dit artikel gaat over een kleine vijl van Essence. Deze vijl is handig om mee te nemen of voor in je tas !     kijk snel mee :)

Deze vijl is al een paar maanden nieuw gekomen in het assortiment van Essence. De vijl ligt in het tweede rek dus is niet in alle filialen van Kruidvat verkrijgbaar.

De vijl heeft ook een geur, ik heb de geur aardbei genomen omdat ik deze het lekkerst vond ruiken. Ze hebben ook nog kers, mandarijn geloof ik. De vijl is verpakt in een plastic hoesje en is handig zodat de vijl niet beschadigd raakt in je tas bijvoorbeeld. 

De reden dat ik deze mini vijl heb gekocht is omdat, ik deze handig vond voor in mijn tas om mee te nemen of in mijn schooletui voor als ik mijn nagel heb gescheurd of een haakje aan mijn nagel heb. Als ik deze vijl bij heb kan ik dat snel even vijlen en heb ik nergens last van.

De vijl heeft twee kanten, de ene kant om grof te vijlen en de andere om te polijsten. Het is dus een 2 in 1 vijl en is heel handig.
De kwaliteit van deze vijl vind ik fijn, niet geweldig maar het blijft gewoon heel handig voor in je tas. 

De prijs van deze mini file is €1,59 dus dat is een fijn prijsje !


Heb jij een vijl die standaard in jou tas zit ?
Laat hier beneden je reactie achter.


Liefs, Gitte