zondag 24 november 2013

Ciaté: 080 Sugar Plum

Dit lakje van ciaté is lila / lichtpaars van kleur. Het is een echt zomers kleurtje. 
kijk snel mee !:)

Alvast sorry voor de wat slechtere foto's, maar dit komt omdat de foto's in de avond zijn gemaakt toen het al donker was en ik heb geen goed licht op mijn kamer.

De kleur van deze lak in heel licht en is een pastel kleur en dus vooral leuk voor in de zomer. Voor in de winter is deze kleur veel te licht. 
Je kunt het beste 2 lagen aanbrengen omdat een heel lichte kleur is en bij de 1e laag lijkt het alsof er eigenlijk geen nagellak op zit. De nagellak blijft ongeveer 3-4 dagen zitten en begint te chippen bij de 2e of 3e dag. 


Ik heb deze lak gekocht bij de apotheek bij ons in het dorp (Bladel) en kocht hem voor €5,99 hij was namelijk in de korting daar. Ik weet niet zeker of deze uit een speciale collectie kwam maar volgens mij is hij altijd verkrijgbaar. 

Het kwastje is best smal dus je kunt je nagel wel in 3 banen lakken maar je zult af en toe op sommige plekken bij moeten werken. Er zit 13,5 ml in het potje dus je kunt er best lang mee doen. 

Wat vind jij van de ciaté lakken?
laat hier beneden je reactie achter !

liefs, Gitte