woensdag 20 november 2013

Filmpje: Nail Art Stash

kijk snel mee naar mijn nail art stash ! :)
 

 


 
 
 
producten uit mijn nail art stash die ik online heb gekocht:
 
 
 
- Nail Art Brush www.nailways.nl €3,45 een set van 5 stuks ( 5 penseeltjes)
 
- Dottting Tool www.nailways.nl €3,95 een set van 5 stuks ( 5 dotting tools)
 
- Oefenvinger www.nailways.nl €2,20 hierin passen maten 1/tm5 van de Nagel Tips
 
- Naturel Nagel Tips www.nailways.nl €9,99 500 stuks in totaal (maten 1t/m10)
 
- Fimo Willekeurig www.nailways.nl €9,95 50 stuks (50 fimo staafjes verschillende vormen en soorten)
 
- Nail Art Rhinestone Wheel box mix 1  www.nailways.nl €2,95
 
- Bundle Monster serie1 BM02 www.nailways.nl €1,95
 
- Nail Wheel Fimo €2,95 www.cbc-beauty.nl
 
- Nail Art Ice Flakes €0,97 www.cbc-beauty.nl 
 
- Nail Art Flitter €0,99 www.cbc-beauty.nl
 
- Fimo mesje €0,66 www.cbc-beauty.nl
 
- Nail Display Wheels €3,29 per set (5 stuks per set) www.cbc-beauty.nl
 
- Trind Perfect System €40,99 www.bol.com
 
- Konad Special Nail Polish 11 ml €4,95 www.nailpolishfashion.nl
 
- Konad stempel + losse schraper €7,95 www.nailpolishfashion.nl
 
- Konad Image Plate M57, M16, M24, M25, M60  €4,95 per stuk www.nailpolishfashion.nl
 
- Nail DIsplay Wheels €9,99 een set van 10 stuks (10 wheels)
 
 
* alle producten zijn per eenheid opgeschreven dus per een stuk als er meerdere stuks ergens in zitten staat dat erbij
 
* heb je ergens anders nog vragen over of een bepaald product, of een product uit mijn nail art stash die ik niet online heb gekocht maar toch iets over wil weten, of andere vragen/opmerkingen ?
laat hier benden een reactie achter, of mail naar nienke-gitte@hotmail.com
 
 
wat vond je van mijn Nail Art Stash?
 
 
Liefs, Nienke