zondag 27 oktober 2013

Sinful Colors : 15 Fuchsia Purple

Dit lakje is donkerpaars met hele kleine miniscule glitters erin en een klein shimmertje. Dit is mijn eerste lakje van Sinful Colors en hij bevalt me heel goed.




Dit lakje dekt na 2 lagen het best. De nagellak is wel heel waterig en als je deze opendraait zit er veel nagellak op het kwastje, dat is het vervelende aan dit potje en merk. De nagellak blijft 3 tot 4 dagen zitten.

In het potje zit 15 ml dus dat is best veel en kunt er dus lang mee doen. Ik heb dit lakje in Mallorca gekocht in een drogisterij, dus ik weet niet of dit merk hier ergens in Nederland verkrijgbaar is, maar ze zijn wel op veel online nagelsites verkrijgbaar. ik kocht deze nagellak voor 4 euro. 

Heb jij een lakje van Sinful Colors ? En wat vind jij van dit merk ?
laat je reactie hier beneden achter.

liefs, Gitte