vrijdag 25 oktober 2013

Essie: 34 Jamaica Me Crazy + Essence: 16 Cool Breeze

deze super leuke combinatie van twee leuke nagellakjes, kijk snel mee ! :)



deze kleur is van Essie en is nummer 34 Jamaica Me Crazy, dit is een mooie donker roze kleur met shimmer. deze komt uit de Dive Bare collectie. het is een beetje cool roze kleur. en neigt ook een beentje naar het fushia paars/roze. er zitten micro shimmers in die je heel subtiel ziet. het lakje droog een beetje glanzend op.

het kwastje van Essie vind ik super fijn omdat ie erg breed is en daarmee kun je je meeste nagels in een streek lakken wat erg fijn is. het lakje denkt ook nog is in twee lagen en is heel makkelijk aan te brengen.


Essie is verkrijgbaar bij drogisterijen o.a. DA, Etos. en kost €9,99 per stuk. en er zit 13,5 ml in een flesje wat behoorlijk veel is.


de kwaliteit van de Essie nagellakjes vind ik ook nog eens erg goed want na vijf dagen begint de lak pas te chippen en dat vind ik super fijn !


over deze Essie nagellak heb een nail art special effect! topper van Essence aangebracht genaamd 16 Cool Breze dit is een transparante nagellak met hele leuke glinsterende glitters die glisteren in het zonlicht. het is een beetje een coole glitter top coat. deze top coat is ook erg leuk over een donkerblauwe of zwarte nagellak.


deze special effect topper kostte €1,79 per stuk en kun je kopen bij de Kruidvat.










wat is jou favoriete nail art special effect! topper?
laat hier beneden je reactie achter!
liefs,Nienke