dinsdag 29 oktober 2013

Orly: Miss Conduct

dit is een prachtige roze nagellak met glitters, en holografische glitters. kijk snel mee !
 


 



 
dit nagellakje komt uit de Naughty or Nice collectie en heb deze niet in Nederland gekocht maar in het buitenland. Orly is te koop in Nederlandse web shops. ik heb deze gekocht bij de Sephora in Praag. ik heb deze nagellak in een setje gekocht met nog twee andere Orly nagellaken van de Naughty or Nice collectie. dit setje kostte in totaal met alle drie de nagellaken €32,50.

dit is een donker roze fushia kleur met subtiele holografische glitters deze nagellak is niet helemaal holografisch maar wel op een subtiele manier.

deze nagellak dekt in twee lagen en Orly nagellakjes hebben nog wel een smal kwastje. ik kwastjes die breder zijn toch wel fijner omdat je daar mee je nagels in een streek kunt lakken. maar met dit kwastje is de nagellak nog wel gewoon goed aan te brengen.







dit nagellakje begon op de vierde dag te chippen. ik vind deze kleur super mooi voor in de herfst omdat ie niet te fel is maar hij valt wel een beetje op het is een donker roze/fushia roze nagellak kleur die ik goed vind passen in de herfst en de zomer. deze kleur neigt ook wel weer een beetje naar het rode. dit kleurtje heeft ook een warme ondertoon die het echt helemaal afmaakt.


wat vind jij van deze nagellak kleur?
laat hier benden je reactie achter!


liefs, Nienke