maandag 7 oktober 2013

Pupa: gratis nagellak !

Pupa heeft een soort van actie lopen, en dat is dat je een gratis nagellakje mag halen bij jou drogisterij in de buurt. meer informatie hierover, kijk snel mee !






Pupa heeft dus een soort van actie lopen dat je gratis een lasting color nagellak kan ophalen bij de drogisterij bij jou in de buurt. het is heel gemakkelijk hoe je dit moet doen. en natuurlijk super leuk !

dingen die je moet doen kun je via de computer en via je mobiel, ik heb het via mijn telefoon gedaan want dat vond ik op een of andere manier makkelijker werken als op mijn computer.Via je telefoon werkt het ook iets anders volgens mij als via je computer.

via je telefoon:


- ga naar http://fb.livewall.nl/pupa/redirectToMain/

- klik daarna op het icoontje GRATIS NAGELLAK

- daarna moet je je facebook gegevens invullen dus je wachtwoord en je gebruiksnaam

- dan kun je op OK klikken

 daarna moet je je gegevens invullen en akkoord gaan met de Algemene Voorwaarden

- dan klik je op GA VERDER

- je kunt dan een drogisterij aanklikken bij jou in de buurt

- er wordt een mail naar je e-mail adres verzonden met een coupon die je uit moet printen

- deze coupon lever je in bij de drogisterij die je eerder hebt aangeklikt en dan kun je een nagellakje uitkiezen van Pupa.

de coupon is geldig tot twee weken na de verzenddatum van mail van de coupon die Pupa naar je gestuurd heeft. de actie van Pupa is tot 11 OKTOBER 2013 daarna worden er geen couponnen meer verstuurd. en er worden maximaal 15.000 coupons verstuurd dus wees er snel bij !


de lasting color nagellak is normaal €6,95 per stuk en is dus zeker de moeite waard om de coupon uit te printen. als je via je computer dit wil doen moet je volgens mij eerst de pagina liken en daarna al je gegevens invullen maar dat weet ik niet zeker. 

ik hoop dat je er iets aan gehad heb en dat je snel jou Pupa nagellakje kan ophalen bij jou drogisterij

heb jij al een gratis Pupa lasting color nagellakje gehaald?
laat hier beneden je reactie achter !

liefs, Nienke