woensdag 2 oktober 2013

OPI: Pink Friday

Dit lichtroze lakje van OPI is een crème kleur nagellak. ik vind deze kleur roze echt een baby roze kleur, heel typisch roze. 



Ik vind deze kleur heel mooi want ik houd echt van roze nagellak, en deze vind ik echt perfect. De lak is niet waterig dus 2 lagen is zeker genoeg. Op de foto heb ik geen top coat gebruikt maar dat zou wel mooi staan bij deze lak, voor een mooie glimmende finish. 

Deze lak komt niet uit een speciale collectie en is dus overal verkrijgbaar waar ze OPI verkopen. Ik heb deze nagellak gekocht in een winkeltje in Tilburg, Amanda's hair & cosmetics gekocht, daar verkopen ze ook orly en china glaze voor €2,-. De OPI lakken zijn daar €7,- maar ze hebben niet alle lakjes van OPI maar wel veel opzich. 

Het kwastje van deze lak een goede breedte en kunt in 3 banen je hele nagel lakken. Je schiet niet snel uit met dit kwastje en dat is wel fijn. In het potje zit 15 ml. De nagellak blijft zeker 4 tot 5 dagen op je nagels zitten dus is zeker aan te raden. 

weetje
wist je dat OPI ieder voor- en najaar 12 nieuw kleuren introduceert, geïnspireerd op ene interessante plaats, een land of een thema.








wat is jou favoriete kleur nagellak van OPI?
laat hier beneden je reactie achter!

liefs, Gitte