zondag 29 september 2013

China Glaze: He's Going In Circles


dit prachtige holografisch lakje schittert super mooi in de zon ! en is van een van mijn favoriete merken China Glaze. kijk snel mee ! :)


 






dit prachtige lakje komt uit de Kaleidoscope collectie van China Glaze die vol zit met holografische nagellaken. het valt op aan dit flesje dat de dop van dit nagellakje geen zwarte dop heeft maar een grijze. niet alle flesjes van de China Glaze nagellaken hebben dit maar wel elk lakje uit de Kaleidoscope collectie.

de kleur is best bijzonder, het is een zee groene kleur met een soort van zilveren ondertoon. en het is natuurlijk holografisch ! wat echt een super leuk effect geeft, vooral in de zon glinstert dit lakje fantastisch.

helaas is het lakje nog moeilijk te verkrijgen. ik heb dit nagellakje gekocht in Tilburg bij een kappers zaak en heet Amanda's Hair & Cosmetic en zit op het Koningsplein 254
5038 WK in Tilburg dus. ik heb dit nagellakje voor maar €2,- gekocht en het licht in een groot bak met nagellak dus je moet wel goed graaien voor dat je hem misschien kan vinden haha.






















het lakje dekt niet helemaal in twee dunne lagen dus ik heb er drie dunne lagen van aangebracht. ik vind het jammer dat China Glaze bijna alleen maar online verkrijgbaar is omdat ik vind dat China Glaze altijd hele mooie collectie uit brengt. het heeft alleen nog wel een smal kwastjes wat een beetje anders is dan andere nagellak merken. want de meeste nagellak merken hebben een breed kwastjes wat erg handig is omdat je je nagels kan lakken in een streek. dat is wel even anders aan de nagellakjes van China Glaze. verder vind ik de lakjes erg fijn en ze hebben een goede kwaliteit. deze kleur heeft 3 dagen op mijn nagels gezeten en aan het eind van de vierde dag is hij eraf gaan chippen. maar met holografische nagellaken begint de nagellak bij mij veel eerder te chippen dan een gewone normale kleur.

wat is jou favoriete holografische nagellak?
laat hier benden je reactie achter !

liefs, Nienke