woensdag 23 oktober 2013

China Glaze: Street Racing

deze prachtige koper bruine kleur is echt een geweldige kleur voor in de herfst of in de winter. kijk snel mee :)


deze leuke herfst kleur komt uit de Retro Diva collectie van China Glaze. dit is een mooie rode/bruine/oranje kopper kleur. ik vind deze nagellak erg geschikt voor de herfst en wintertijd en er zit ook een mooie gouden shimmer in die het lakje soort van 'afmaakt'.

deze nagellak blijft echt super goed zit want hij heeft een hele week ongechipt op mijn nagels gezeten tot dat ik moest gaan werken. dan gaat ie chippen als ik niet was gaan werken had ie er waarschijnlijk nog langer op gezeten. dus dat is echt een pluspunt.

verder is de nagellak helemaal dekkend in twee dunne lagen. in de flesjes van de China Glaze nagellaken zit 14 ml in wat dus behoorlijk veel is voor wat je er voor betaald. dit nagellakje heb ik voor €5,95 gekocht op www.nailpolishfashion.nl KLIK HIER om deze site te bezoeken. het enige nadeel vindt ik wel dat je China Glaze bijna altijd wel online moet bestellen maar ik heb dat er zeker voor over!

welke kleur nagellak vind jij mooi voor in de herfst/winter te dragen?
laat hier benden je reactie achter!

Liefs, Nienke