woensdag 4 september 2013

China Glaze : For Audrey

dit is echt een van mijn favoriete nagellakjes en zeker een bekend lakje van China Glaze, namelijk for audrey !!! 























deze prachtige kleur komt uit de something blue collectie en for audrey is een erg bekende daarvan. 

 Deze kleur brengt perfect aan, droogt erg snel en dekt na 2 laagjes prima. Ik vind dit echt een leuk kleurtje! Het is een lekker zomerse kleur, en valt mooi binnen de pasteltrend van deze zomer.


















 de nagellak is super glanzend van zich zelf zonder top coat wat echt mooi is bij deze lieve blauwe kleur.


dit is echt een kleurtje die ik deze zomer veel heb gedragen. het lakje heeft erbij mij 4 dagen op gezeten en dan begon die een beetje te chippen.



















China Glaze vind je op veel webshops en ik heb for audrey paar maanden terug besteld op www.nailpolishfashion.nl KLIK HIER om deze website te bezoeken. het nagellakje kostte €5,95 en het is zeker de moeite waard om even op deze site een kijkje te nemen ze hebben namelijk een heeeel groot assortiment van China Glaze en echt heeel veeeeel collectie's.



















wat is jou favoriete kleur van China Glaze?
laat hier beneden een reactie achter !


liefs, Nienke