woensdag 4 september 2013

China Glaze : Bump & Grind

 



dit is het mooie lakje van China Glaze en komt uit de Texture collectie je ziet ook dat het lakje een grappige textuur heeft het heet bump & grind. het lijkt op de linker foto dat het lakje meer rood is maar de rechter foto geeft de goede kleur aan.









China Glaze is met een Texture collectie gekomen net als OPI met de Liquid Sand lakjes en bij Essence heb ik sinds kort ook ''liquid sand'' lakje gezien tussen de colour & go nagellakjes. alleen bij de Texture collectie van China Glaze zit de textuur echt al in de nagellak en bij OPI komt die textuur pas als het gaat drogen. het is niet moeilijker om met deze Texture je nagels te lakken.



dit is een mooie fel roze kleur en is echt heel erg goed dekkend. hij is echt donker roze. ik heb twee laagjes aangebracht dan krijg je ook wat meer textuur. het is wel op het begin een beetje wennen wat er op je nagels zit maar daar ben je zo aangewend. de nagellak droogt mat op wat ik wel erg leuk vind staan en de bedoeling is dat je hier GEEN topcoat overdraagt want als je dat wel doet gaat te textuur ''weg''. 














China Glaze is echt een van mijn favoriete nagellak merken en er zit 14 ml in een flesje wat best wel veel is. deze Texture nagellak bleef 3 - 4 dagen zitten maar je draagt er natuurlijk geen top coat over dus hij blijft er nog redelijk lang opzitten. 

ik heb dit lakje gekocht op www.nailpolishfashion.nl gekocht KLIK HIER om deze website te bezoeken. het lakje kostte €5,95 en dit is mijn meeste favoriete site om nagellak te bestellen. ze hebben hier namelijk een heel groot assortiment van China Glaze en heeeeeel veeeeel collectie's van China Glaze en ook komen er altijd snel nieuwe collectie op de website. 






wat vind jij van deze Texture lakjes van China Glaze ? 

laat hier beneden een reactie achter!




Liefs, Nienke