vrijdag 6 september 2013

China Glaze : Atlantis


deze prachtige glitterende nagellak is dus van China Glaze en is een mooi groen/blauwe basis kleur met super mooi glitters.


 dit is een super mooie glitter lak en dit is zeker een van mijn favoriete nagellakjes er zitten mooi holografische glitters die in de zon echt nog mooier over komen. het is een jelly lak wat betekent dat ie een beetje doorschijnend is niet super erg maar een heel klein beetje maar op de foto's heb ik 3 dunne laagjes aangebracht.


het lakje zit echt bom vool met glitters en je ziet niet goed op de foto's hoe moe de glitters glinsteren maarja .. Atlantis komt uit de specialty collectie.
het afhalen van deze nagellak veel mee ik dacht echt dat ik moest gaan schrobben als een gek maar het viel wel mee ik gebruik zo'n potje met zo'n sponsje erin van Sephora waar ik al een keer een review over geschreven heb KLIK HIER om deze review te bekijken.





















wat me ook heel erg opviel is dat deze nagellak echt super super super snel droogde wat ik niet verwacht had en wat dus echt een pluspunt is.
deze nagellak heeft 5 dagen op mijn nagels gezeten met een top coat erover wat ook goed is.

ik heb deze geweldige nagellak gekocht op www.nailpolishfashion.nl KLIK HIER om een kijkje te nemen op deze web shop. ik heb voor dit nagellakje €5,95




Wist je dat
een flesje nagellak van China Glaze tot ruim 30% meer inhoud bevat dan andere merken en bovendien bevatten ze geen DBP, Toluene en Formaldehyde. Wat de lakken wel bevat is een nagelverharder


wat is jou favoriete glitter nagellak?
laat hier benden jou reactie achter !


liefs, Nienke