zondag 11 augustus 2013

Sally Hansen: Insta Dri

Dit is echt een top coat waar ik echt goed over weg kan. Een top coat die snel droogt en die ervoor zorgt dat je nagellak minder snel chipt dan normaal.




 

Als je je laatste kleur laag aangebracht hebt en deze 5 minuten laat drogen kun je hierna deze top coat aanbrengen. Na 5 minuten zijn je nagels stootvrij en kun je ze aanraken zonder vingerafdrukken achter te laten. Na 30-45 minuten is je nagellak uitgehard. ( normaalvduurt dit wel een paar uur ) 

De meeste lakken chippen bij mij na 4-5 dagen als ik een goede kwaliteit nagellak op heb zoals, OPI en China Glaze. Als ik deze top coat op heb zit mijn nagellak er meestal 6-7 dagen op. De top coat heeft glanzende finish. Is dit niet een geweldige top coat? 

Sally Hansen kun je kopen bij een grote Kruidvat, DA en ICI Paris XL voor ongeveer €7,99

Wat is jou favoriete top coat?

Liefs, Nienke