woensdag 28 augustus 2013

China Glaze : Peachy Keen



Dit kleurtje komt uit de China Glaze Up & Away collectie. Deze lak is een perzik / oranje crème kleur. En dit is persoonlijk mijn favoriete nagellak die er bestaat. Ik ben gek op deze kleur en ben er super blij mee. Het is echt een super mooie kleur voor in de zomer of in de lente en is lekker vrolijk. 









Als je deze lak met een 1 laag aanbrengt is hij niet dekkend genoeg en heel licht van kleur, dus je kunt het beste 2 lagen aanbrengen op je nagels. Deze lak blijft 4-5 dagen zitten.
China Glaze vind ik een heel fijn merk wat ze hebben echt geweldig mooie collectie de kwaliteit van de lakjes zijn erg goed. ze zijn niet zo heel duur, er zitten nagelverhardeners in de lak alleen ik vind dat ze twee nadelen hebben want je kunt ze bijna alleen maar online kopen en het kwastje is heel erg klein en de meeste merken hebben een best wel breed kwastje waar je de nagellak makkelijker mee aan kan brengen vind ik.

ik heb deze nagellak van Nienke gekregen (bedankt !!) en heeft deze online besteld bij www.nailpolishfashion.nl KLIK HIER om naar deze site te gaan het lakje kostte €5,95. Maar deze lak staat inmiddels niet meer op de site, en is dus niet meer verkrijgbaar op deze site. Het kan zijn dat deze lak weer een keer terug komt.


Wat is jou mening over deze kleur ?


liefs, Gitte