dinsdag 2 juli 2013

Lush: Lemony Flutter

Lemony Flutter is een boter voor je nagelriemen. het ruikt heerlijk naar citroen en is super voedend. het verzacht en voedt je nagelriemen en daardoor zien ze er super gezond uit.







op de linker foto hier naast zie je twee potjes de linker heb ik in gebruik en de rechter heb ik nog niet gebruikt je ziet wel een verschil want bij de rechter licht een soort laagje nog boven op. je kan met een potje echt super lang doen meestal wel tot 1 jaar. ik gebruik het bijna elke dag. in elk potje zit 50 gram en het kost €10,65 en is dus verkrijgbaar bij de Lush. jammer genoeg zit de Lush niet in elke stad. KLIK HIER om te kijken of er een winkel bij jou in de buurt zit.

voor gezonde nagels vind ik ook dat daar gezonde handen en nagelriemen bij horen. ik merk sinds dat ik mijn Lemony Flutter gebruik dat mijn nagels veel sterker zijn en ook sneller groeien omdat mijn nagelriemen zo gezond zijn. je kunt de boter ook op droge plekjes gebruiken bijv. op je elle boog, hielen en tenen.



de voedende ingrediënten die er in zitten zijn: cacaoboter, citroen infusie, shea boter, bijenwas, kokos olie, lavendel, soya olie, avocado olie en nog veel meer natuurlijke ingrediënten. de Lush zit niet alleen in Nederland maar ook in andere landen ik heb mijn Lemony Flutter namelijk in Praag gekocht. vandaar dat mijn etiket niet Nederlands is maar Tsjechisch.
















ik vind dit mijn aller fijnste nagelriemboter/crème/olie. en ik raad hem zeker aan, ook al heb je zwakke/korte/gespleten/scheurende/droge nagels, van Lemony Flutter knappen ze zeker van op.

zou jij naar Lush gaan om dit product te halen?


Liefs, Nienke