maandag 1 juli 2013

OPI: Significant Other Color

dit leuke lakje is dus van OPI en heet dus significant other color en komt uit de Brights collectie. ik vind de keur erg moeilijk om te omschrijven. het heeft namelijk verschillende kleuren in zich, hij lijkt wel een beetje duochrome ( als er 2 verschillende kleuren in 1 kleur zit ) het lakje is namelijk licht paars met een groen/gele gloed erin. er zitten ook veel roze shimmers in. het lakje is zo leuk op je nagels, omdat ie zo appart is. vooral in de zon zie je al die mooie verschillende kleuren.




















ik heb dit lakje gekocht bij de Douglas voor €13,95 maar de prijs van de lakjes zijn verhoogt naar €14,15. bij de Douglas heb je een display met bovenop verzorging van OPI op de 1e rij heb je een collectie en de andere rijen daar onder zijn de nagellakjes die in het 'vaste' assortiment zitten. bij de apotheek in mijn dorp hebben bij alle make-up ook nagellak merken zoals: Herôme, Pupa, Ciaté en OPI.














omdat de kleur van de nagellak op mijn eigen foto's niet goed te zien is. is de foto onder van internet en dus niet zelfgemaakt om goed te kunnen zien hoe de keur er echt uitziet. sorry hiervoor !



het lakje denkt alleen niet heel goed want na 3 lagen zie je, je eigen nagel er nog door heen dat vind ik wel jammer. maar je kunt het lakje wel over een ander kleurtje dragen bijv. zwart.

ik vind OPI een heel fijn merkt want de kwaliteit is heel goed, de lakjes blijven namelijk bij mij er minimaal 5 dagen goed opzitten. de kwastjes lakken ook heel erg fijn. en ze hebben ook hele leuke kleuren/collecties. ik vind ze alleen best wel prijzig maar ik heb het er voor over.

wat zou jij doen als je dit kleurtje zag, kopen of laten liggen ?


Liefs, Nienke