dinsdag 2 juli 2013

Sally Hansen: Hard as Nails

dit is de base coat die ik momenteel gebruik. het is een nagelverharder die je onder een andere kleur kan dragen.








 
ik heb deze gekocht bij de Kruidvat voor €8,99, je kan deze wel alleen in steden kopen en niet in de Kruidvat in kleine dorpen.

de nagelverharder werkt heel goed. ook al zie je op de foto's dat mijn nagels erg kot zijn. maar dat komt omdat ik ze kort gevijld heb en niet omdat ze zwak waren.

je nagels worden namelijk sterker van dit product. en ik merk ook dat mijn nagels sneller groeien. ze splijten of scheuren ook minder snel of bijna niet meer. en daarom raad ik je dit product aan om je nagels harder te krijgen maar ook tegen splijtende/scheurende of brozen nagels.

je moet wel met deze nagelverharder doorzetten, het is dus niet dat je naar 1 keer gebruiken al sterke lange nagels hebt. je moet dit echt een paarweken doorzetten voor het beste resultaat.

er zit 13,3 ml in een potje maar ik vind dat ie behoorlijk snel opgaat. je gebruikt hem natuurlijk wel vaak maar dan nog vind ik dat redelijk snel opgaat. de kwastjes van Sally Hansen vind ik wel erg fijn.


heb jij deze nagelverharder ? zo ja, wat vind jij ervan?


Liefs, Nienke