zaterdag 22 maart 2014

Essence: 179 Roller Coaster

dit lakje heb ik hier voor de eerste keer op mijn nagels en ik ben er nu al verliefd op. dit wordt zeker mijn favoriet voor in de lente/zomer.







dit vind ik echt een super mooi kleurtje vooral als het wat warmer is. het is een blauw/groen turquoise kleur. het lakje neigt wel iets meer naar groen toe. ook zitten er hele licht groene shimmers in het kleurtje. jammer genoeg zie je deze haast niet terug op je nagels.
 



dit is ook nog echt een pluspunt dat het lakje super mooi dekt in twee laagjes. ik vreesde eerst dat het lakje misschien niet goed zou dekken. maar YESS gelukkig doet ie dat wel.










het lakje droogt glanzend op en is makkelijk aan te brengen met het fijne brede kwastje. ik vind het alleen heel erg jammer dat de nagellakje van Essence zo snel chippen meestal begint het de dag erna al. ik vind dat erg jammer want ze hebben zo'n leuke kleurtjes.




dit kleurtje is verkrijgbaar bij Kruidvat & Trekpleister voor €1,69 per stuk.






Wat vind jij van de kwaliteit van Essence ? 
Laat hier beneden een reactie achter!

Liefs, Nienke