maandag 24 maart 2014

Catrice: 55 Get The Blues

 dit kleurtje is van Catrice. ben je benieuwd wat ik hiervan vind? kijk snel mee :)





dit lakje vind ik heel erg goed passen bij de tijd van het jaar. het is een duochrome effect nagellakje. dat betekent dat je meer als 1 kleurtje in het potje of op je nagels ziet.


het is een turquoise basis kleur met een beetje paars, beetje grijs, soms een beetje oranje. en het veranderd allemaal wanneer het licht anders valt. erg bijzonder vind ik zo'n kleurtje. 

 


het is meestal wel iets streperig aanbrengen dan normale nagellakken maar het is geen ramp. het lakje droogt redelijk snel en heeft een glimmende finish. ik vind de brede kwastjes van Catrice erg fijn en de lakjes blijven meestal minimaal 3 dagen ongechipt op mijn nagels zitten wat goed is !
 
zelf vind ik duochrome lakjes erg leuk als ze niet te streperig zijn. Catrice nagellakjes zijn verkrijgbaar voor €2,99 bij Kruidvat & Trekpleister.


Wat vind jij van duochrome kleuren?
Laat hier beneden je reactie achter!

Liefs, Nienke