dinsdag 18 februari 2014

OPI: Meet Me On The Star Ferry

deze fantastische nagellak van OPI kwam uit de Hong Kong collectie. toen ik deze nagellak ophad dacht ik bij mezelf. hoe ga ik deze kleur omschrijven? toch is het me gelukt en wil ik dat graag met je delen. ben je benieuwd? kijk snel mee :)





de basis kleur van deze nagellak is donkerpaars maar ook een tikkie lichtbruin/roze. deze nagellak zit bom vol shimmers en micro-glitters. de shimmers en glitters zijn goud van kleur en dat vind ik speciaal aan dit lakje. de combinatie van paars en goud vind ik echt mooi bij deze nagellak.








Meet Me On The Star Ferry dekt in 1 laag maar in 2 lagen dekt ie nog beter en is ie nog mooier op je nagels. dit soort nagellakken zie je niet zo vaak. het is best wel een bijzonder kleur maar toch zo lief en snoezig haha.









OPI is te koop bij o.a. Douglas voor €14,15. aangezien dit best wel een oude collectie is heb ik dit lakje ook gekocht in het ''vaste'' assortiment van OPI die ook bij de Douglas verkrijgbar is.
de kwaliteit van OPI kan haast niet beter. de lakjes drogen super snel ze brengen fijn aan met het brede kwastje. ze blijven lekker lang zitten en OPI heeft altijd leuke kleurtjes en leuke collectie's vind ik. 





wat vind jij van Meet Me On The Star Ferry? 
laat hier beneden je reactie achter!


Liefs, Nienke