zondag 16 februari 2014

Essence: 173 Over The Rainbow + Catrice: 50 Glitterazzi

deze twee budget combo liggen nog maar net in de schappen van Kruidvat & Trekpleister. de basis kleur is van Essence en mooie glitters van Catrice maken het helemaal af. ben je benieuwd? kijk snel mee :)




als basis kleur heb ik van Essence 173 Over The Rainbow gebruikt. dit is een lichtblauwe basis kleur met een paarse gloed/glans erover heen. als ik deze kleur zie dan denk ik als eerste wow wat een gave kleur. en de kleurde doet me denken aan dwarrelende ijsvlokjes die frosted op de grond vallen. 

 deze kleur van Essence is nieuw en ligt in het tweede schap. dus deze kleur is niet verkrijgbaar bij alle filialen van Kruidvat. de lak dekt echt super goed in twee lagen en lakt heel mooi en helemaal niet streperig. de lak droogt mooi glanzend op. 

* hier onder zie je een afbeelding van internet. op deze foto zie je de echte kleur niet goed op dat het donker is. sorry hier voor maar ik wil het graag goed laten zien.
 

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjq-MbBqqNWVH639WcN8rxuzoCt9L7zJX_88PFxb7CKIUP2D2Svd0Xpy2Seb0bJX9OuRSIkYWwMXrK-fszuVnD7kdfE8JxOzs3mCQ0Xm18-ErNa-U0J-vnA0CdKgVO0PJvJsXNO8EbE1s8/s1600/essenceOverTheRainbow(6).JPG 







hierna heb ik een glitter nagellak van Catrice aangebracht namelijk 50 Glitterazzi. dit lakje vind ik erg lijken op Essence 16 Cool Breeze waar ik ook een artikel over heb geschreven. deze glitter top coat van Catrice zit in het vaste assortiment. dit is een doorzichtige basis kleur met allemaal verschillende grove flakies er in. in soort bevroren kleuren. het zijn best wel grove glitters en er zit soms best grote stukken in. 

het is wel even passen en meten met de glitters want soms zitten de glitters op een stukje. deze nagellak combo is erg leuk voor in de winter en blijft ongeveer 4 dagen zitten. 



Catrice en Essence zijn verkrijgbaar bij Kruidvat Catrice voor €2,99 per stuk en Essence voor €1,69 per stuk.


wat vind jij van deze combo?

Laat hier beneden een reactie achter! 


Liefs, Nienke