woensdag 29 januari 2014

L'oreal Paris : 210 Shocking Pink

Dit is een mooi roze lakje. Ben je benieuwd wat ik ervan vind ? Kijk dan snel mee :)

Dit is de ideale roze kleur, een echt typische roze kleur. Ik vind zelf persoonlijk deze kleur roze super leuk zoals ik al wel eens heb gezegd in andere artikelen. 
De lak droogt mooi glanzend op en er zitten verder geen glitters of een shimmer in. 
De kwaliteit van L'oreal Paris is goed en is een beetje te vergelijken met catrice lakken. 
Er zit 5 ml in het potje. 

De lak blijft ongeveer 3-4 dagen zitten en chipt niet heel snel. De lak komt niet uit een speciale collectie en zit volgens mij gewoon in het vaste assortiment. Ik heb deze zelf cadeau gekregen maar de prijs van de lakjes is €5,99 en zijn verkrijgbaar bij Etos en Kruidvat. 

Deze lak dekt al vrij goed na 1 laagje, maar de kleur komt het best uit, ziet er minder waterig uit en valt meer op bij 2 lagen. 


Wat vind jij van de kwaliteit van L'oreal Paris nagellakken ?
Laat hier beneden je reactie achter.

Liefs, Gitte