maandag 27 januari 2014

China Glaze: Howl You Doin'



deze prachtig lak uit de Monsterball collectie van China Glaze genaamd Howl You Doin'. ben je benieuwd wat ik er van vind? kijk dan snel mee! :)





dit is een van mijn nieuwste aanwinsten en ook meteen een favoriet. deze nagellak heeft een donkerpaarse basis en er zitten verschillende soorten glitters in. er zitten paarse glitters in een aantal blauwe. ook zitten er oranje/gouden/koperen glitters in. ook zie je af en toe een roze glittertje voor bij komen. wauw wat vind ik deze lak fantastisch!

de lak dekt prima in twee laagjes en het brengt super gemakkelijk aan ook al zit de nagellak bom vol glitters. het lakje droogt vrij snel op en dat is echt een pluspunt want vaak merk ik dat nagellaken met veel glitters erin niet echt snel drogen. ook is deze nagellak niet moeilijk te verwijderen.

in dit lakje zit 14 ml wat lekker veel is. het lakje heeft 4 dagen ongechipt op mijn nagels gezeten. China Glaze heeft nagelverharders in hun nagellak zitten wat echt een pluspunt is. het is alleen wel jammer dat ze (bijna) niet in de winkels verkrijgbaar zijn. ook moet ik er altijd even aan wennen als ik me nagels ga lakken dat het kwastje van China Glaze smal is en de meeste nagellak merken hebben een breed kwastje en ik merk dat ik brede kwastjes prettiger vind lakken.




 
















Howl You Doin' komt dus uit de Halloween collectie van 2013 genaamd de Monsterball collectie. ik heb dit nagellakje op www.boozyshop.nl gekocht voor €4,17 normaal kostte dit nagellakje €5,95 maar een tijdje geleden toen ik bestelden waren alle China Glaze nagellakjes 30% korting. dus vandaar dat ik €4,17 moest betalen. ik weet niet zeker of deze korting er nog is maar ongeveer twee weken geleden was de korting er nog wel, en dan denk je misschien dan zal ie wel voorbij zijn. ik heb 29-11-2013 besteld en de korting zou alleen deze dag duren. dus misschien dat boozyshop het veranderd heeft en de actie langer heeft laten door gaan. in mijn unboxing kon je dit lakje voorbij zien komen en nog veel meer China Glaze nagellakjes.

wat vind jij van deze nagellak?
laat hier beneden een reactie achter!

Liefs, Nienke