donderdag 12 december 2013

Kruidvat: Nail Oil

ben je benieuwd wat deze olie voor je nagels en nagelriemen doet en wat ik er van vind ? kijk dan snel mee ! :)























ik gebruik al een tijdje deze nagel olie van de Kruidvat en dit is al mijn tweede flesje die ik in gebruik neem. dus ik ga er wat meer over vertellen.

op de achtergrond staat wat uitleg over het product en dat zal ik eventjes hier letterlijk over nemen, dit is dus wat de Kruidvat zegt of belooft:

Kruidvat Nail Oil is een hydraterend olie-complex op basis van natuurlijke oliën verrijkt met vitamine E en F. hersteld de conditie van droge en beschadigde nagels en beschermt tegen broosheid. regelmatig gebruikt maakt nagels weer sterk en flexibel en nagelriemen zacht en soepel.

gebruiksaanwijzing:
aanbrengen op schone, droge nagels en nagelriemen. zacht inmasseren om de opname in de nagel en de huid overheen te bevorderen en nagelgroei te stimuleren. overtollige olie met een tissue afnemen. voor optimaal resultaat 's nachts in laten werken.

de nagelolie zit in een nagellak potje en heeft een fijn breed stevig kwastjes waardoor de olie makkelijk is aan te brengen. de geur is niet verkeerd, het heeft geen heftige geur maar wel een frisse geur. ook vind ik de verpakking echt super leuk en mooi daar is niks mis mee en is zeker een plus punt voor mij. er zit 10 ml in het flesje en dat is gewoon prima want er zit niet te weinig in.

ik gebruik deze nagelolie elke avond maar ik heb er een soort systeem in zitten namelijk voor dat ik ga slapen verzorg ik mijn nagels elke avond. de ene avond gebruik ik Lemony Flutter van Lush op mijn nagelriemen en de avond daarna gebruik ik deze Nail Oil van Kruidvat. dat doe ik omdat ik ze allebei fijn vind en je kan ze gewoon afwisselen. dat is het ''verhaal'' over de nagelriemen maar deze olie gebruik ik niet alleen op mijn nagelriemen maar elke avond dus als ik Lemony Flutter gebruik of Nail Oil maakt niet uit deze gebruik ik altijd onder mijn nagels. misschien klinkt dit een beetje ingewikkeld maar bv. op maandag Lemony Flutter op mijn nagelriemen en Nail Oil onder mijn nagels op dinsdag Nail Oil op mijn nagelriemen en onder mijn nagels woensdag weer Lemony Flutter en Nail Oil etc.

deze olie zorgt ervoor dat mijn nagels ook wat sneller groeien en daarom doe ik deze olie dus ook onder mijn nagels dat zorgt ervoor dat je nagels wat gemakkelijk van je vingertop kan af groeien en daardoor ook sneller en gemakkelijker gaat. heel veel mensen vergeten dit deel van je nagels maar dit zorgt er wel voor dat je nagels dus ook wat sneller groeien. als ik deze olie op mijn nagelriemen gebruik heb ik niet zo'n droge nagelriemen en zijn ze wat soepeler en dus ook makkelijker terug te duwen met een bokkenpootje. ik heb nu geen last meer van droge nagelriemen. ook merk ik dat mijn nagels zeker sneller groeien door deze olie. in combinatie met Lemony Flutter en deze Nail Oil zijn mijn nagelriemen niet meer droog en hard. dit komt dus door de Nail Oil en Lemony Flutter. sterke nagels heb ik al van mezelf groot en deels. maar er komt over een paar weken een artikel online over hoe snel mijn nagels groeien en in wat voor staat ze zijn en wat ik van mij zelf voor nagels heb maar dat kun je dan allemaal lezen.

ik breng wel deze Nail Oil pas aan net voor dat ik ga slapen. want dan kan de olie de hele nacht goed intrekken. als ik deze olie overdag aanbreng heb ik het idee dat mijn nagels paar uur vettig zijn en ook zo aanvoelen en dat vind ik wel een nadeel maar dat heb je met olies. als ik dan ook een olie overdag aanbreng laat ik overal vettige afdrukken achter van de olie. en als ik het 's nachts aanbreng kan het hele nacht goed intrekken en dan heb ik er geen last van en dan wordt ik 's ochtends wakker met gezonde mooi nagelriemen.

deze olie doet in ieder geval goed z'n werk hij voedt en verzorgt je nagelriemen goed en ik raad je dit product ook zeker aan. Deze Nail Oil kost €2,99 en is dus verkrijgbaar bij de Kruidvat. (wat erg logisch is haha) dus een superfijn en goed product wat ook nog eens lekker betaalbaar is !



wat voor verzorging gebruik jij het liefst voor je nagelriemen?
laat hier benden je reactie achter!

liefs, Nienke