dinsdag 10 december 2013

Hegron: hand and nail cream

In dit artikel ga ik het hebben over de hand and nail cream van Hegron. Deze handcreme komt van de action. kijk snel mee !:)



Deze handcrème zorgt ervoor dat je huid hydrateert en beschermt de huid vooral. Er zit ook panthenol en q10 in dat zorgt voor de versterking en lengte van je nagels. De panthenol en q10 zorgen ook dat de huid van de hand niet verouderd, als je jonger bent is dit niet noodzakelijk maar dit is altijd mooi meegenomen. 


De substantie van de handcrème is niet heel dik en niet heel dun, en dat vind ik precies goed. Als het een heel dikke substantie is, duurt het vaak ook heel lang voor de crème is ingetrokken, en een hele dunne crème voedt vaak weer niet genoeg. 

De handcrème is fijn voor in de winter als je handen weer wat droger worden en meer voeding en verzorging nodig hebben. Er zit 100 ml in de tube.
Ik heb deze crème gekocht bij de Action, en is te koop voor 0,99. 

Ik vind deze handcrème zeker een aanraden want het maakt je handen heel zacht en de nagels versterken zeker en maakt de nagelriemen fijn sterker.  
Ook trekt de crème snel in en heb ik niet snel weer een nieuwe dosis handcrème nodig. 

Zou jij deze handcrème halen, waarom wel of waarom niet?
Laat hier beneden je reactie achter!


liefs, Gitte