donderdag 17 oktober 2013

Rimmel London: 312 Ultra Violet

dit schattige lila kleurtje wat echt de perfecte kleur is voor in de lente/zomer is van Rimmel London. en komt uit de Lyra Pro lijn. kijk snel mee ! :)


zoals ik al net vertelde komt dit lila paars kleurtje uit de Lyra Pro lijn. ik weet niet of deze er nog in zit maar hij zit ook in Salon Pro lijn.

het is een mooie lichte paarse kleur en zit eigenlijk een beetje tussen het lila paars en het 'normaal' paars in. het laagje dekt in een laag maar ik vind het mooier om er twee lagen van aan te brengen. het lakje finisht glanzen en droogt erg snel op. ik vind dit een hele mooie kleur als basis van een leuke nail art en heb hier over heen wel eens een donker paarse stempel nail art gedragen wat erg leuk stond.

 


ook de kwastjes van Rimmel London vind ik erg fijn net zoals als die van Essie. ik vind Rimme London een erg fijn merk en blijft rond de 4 dagen goed zitten en bij mij gaat het de vierde dag meestal chippen.

Rimmel London is bij veel drogisterijen te koop o.a. Etos & Kruidvat. ik weet niet meer precies de prijs van dit nagellakje maar ik denk rond €7,- per stuk.





wat is jou favoriete kleur van Rimmel London?
laat je reactie hier beneden achter!

liefs, Nienke