dinsdag 15 oktober 2013

Essie : 96 Beach Bum Blu


dit leuke lakje is dus van Essie en heeft de grappige naam beach bum blu. het is een soort zee blauwe kleur. kijk mee !







dit is een super mooie zee blauwe kleur en is dus best wel aanwezig wat ik erg leuk vind. het lakje heeft een metallic finish wat best apart is. deze kleur doet me erg denken aan de blauwe heldere lucht in de zomer.




















het laagje dekt in een laagje maar in twee lagen is de kleur nog intensiever. ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar de kwastjes van de Essie nagellakjes zijn echt GEWELDIG je kunt er in een streek je hele nagel mee lakken en met mijn pink nagel heb ik helemaal geen moeite.












ook blijven de nagellakjes heel erg lang en goed zitten naar 5 dagen ongeveer begint ie te chippen. wat echt super fijn is en dus een erg goede kwaliteit is.

nagellakjes van Essie zijn te koop bij o.a. DA & Etos maar ook online kun je Essie kopen en in nagelsalons. bij de DA & Etos weet ik dat daar de Essie nagellakjes €10,16 per stuk kosten en in een nagelsalon €14,- per stuk.

wat vind jij van beach bum blu?
laat hier beneden je reactie achter !

liefs, Nienke